lördag 22 augusti 2015

Stängda landskap


En ny text till Öppna landskap, som passar bättre in i det nya Sverige. Det gamla kommer ju aldrig tillbaka, som  sossarna, inl sjuklövern, talat om för oss.
- Jag trivs bäst med öppna gränser
I kaos vill jag bo
Där ingen kan gå säker
Och ingen kan få ro
Där brinner bilar varje kväll
Och kulor viner hit och dit
Man snubblar över tiggare
och färsk zigenarskit
Jag trivs bäst med öppna gränser
I kaos vill jag bo
- Jag trivs bäst i mångkulturen
När svenskarna har flytt
Med rån och våld och hedersmord
För muslimer ”intet nytt”
Där hatet mot vårt land och folk
Kan frodas och få statsbidrag
Och vänstern fattar ingenting
Sharia är vår lag
Jag trivs bäst i mångkulturen
När svenskarna har flytt
- Jag trivs bäst när Sverige fallit
Och koranen styr vårt liv
När riksdagen är en moské
Och våldtäkt tidsfördriv
På fredagar så är det fest
Med bön och sedan halshuggning
Men ändå är jag nöjd och glad
Vi åstadkom allting!
Jag trivs bäst när Sverige fallit
Och koranen styr vårt liv
Ref: http://www.exponerat.net/lundell-skriver-om-oppna-landskap/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar