tisdag 28 oktober 2014

Konkursverket.se | - lämna Sverige och få ett bättre liv

U-daterad; Linas grundpåstående

- Jag lyssnade på Juri Lina igår, och jag lyssnar gärna på de invandrare som kom för 25-30 år sen för de har perspektiv som vi saknar.

Han säger att Ryssland styrs egentligen av Oleg Deribaska  (ungefär som svenskar anser att Wallenberg styr) och organisationen Chabad styr hela världen sen århundraden tillbaka.

Inget land i världen har egentligen ett styre för allt styrs bakom kulisserna av dessa människor, och det kanske är därför han är portad, som han säger? Folk i Sverige tror att han talar om judar när han egentligen talar om zionister. I min förra artikel la jag upp en massa filmer som rätt klart visar att svenskarna är fel ute i denna sin tro, som har sin grund i att våra tidningar är i princip värdelösa.

En text till bloggens unga läsare:
På 60-talet tömdes den svenska landsbygden och mängder med unga flyttade till städerna. Tidigare hämtade man sina värderingar och åsikter ifrån vänner, bekanta, släkt, vänner och man talade med minst tre generationer dagligen.

Som isolerad blev tidningarna, och inte minst DN-journalisten Kerstin Vinterheds artiklar, den nya givaren av åsikter, världsbilder och det sitter massor med folk i lägenheter och stugor som inte vet något om Sverige alls men de tror att de vet för de hämtar sin information i från AB, Expressen, DN, SvD och radion, alla med Stockholmssäte och -perspektiv.

Vem styr vad?
Hur som helst; denne man nedan skulle då styra Ryssland i verkligheten, enligt Lina. Om det stämmer är penningsystemet grundorsaken till att det ens går.  Lina menar också att Ryssland planerar att inta de baltiska staterna samt Finland, och vad jag förstod behöver man i princip inte inta Sverige för vi är redan lilla ”Sovjet”.

Han har en poäng i det eftersom Schyman, som företräder Fi, har ett medieutrymme som om hon hade 40% av svenskarna bakom sig, och vänstern har detsamma trots sina 6%. Sd-folket är väl landets tredje största parti och de ska helst hålla tyst. Lina menar att Sovjet (som alltså skulle vara kvar) vill skapa kaos här, och miljöpartiet används bland annat för att göra det.

Våra medier är absolut kontrollerade eftersom jag hittar världshändelse efter världshändelse som aldrig når Sverige. Det är också därför de börjar dö nu; folk vet att det är bara propaganda, och Expressen samt AB gick över alla gränser då de talade om nyligen vad man ska / inte ska rösta på.

Det finns ett par saker som oroar dem jag har lyssnat på; att vår yttrandefrihet inte längre finns, att demokratin har gått åt skogen och att media är just kontrollerad. Man sa mig att denne Juri Lina t.ex. ska tystas, och han säger själv att han får inte visa sin nya film, som kommer i mars 2015, i Sverige men den största biografen i Estland har bokat den. Ägde jag en biograf skulle jag sätta upp den omgående för vi kan inte hålla på som sker nu att folk på olika stolar ska sitta och bestämma vad svensken får och inte får se eller höra. Det ser vi på sd:s raketutveckling att det är fel väg att gå.

Jag mötte också Lasse Wilhelmsson, som stack till mig en bok han tryckt upp själv, och den bär titeln; ”Är världen upp och ner?” Han upplevde sig som tystad, och väl hemma fick jag ett e-brev ifrån en aktivist som förlorar jobb på grund av sina åsikter och som bad mig om råd; Vart drar man om man måste lämna EU snabbt?

Nästa e-brev kom ifrån en som blir bostadslös nu över en natt för kommun vräker efter en lång strid.

De invandrare som kom för 25-30 år sen, Lina är en av dem, uppger rätt samstämmigt att de känner igen förföljelsen ifrån de länder de flydde ifrån. De säger saker som; ”Måste jag verkligen fly en gång till???” Har de rätt är vi alla mycket illa ute.

Källahttp://www.konkursverket.se/linas-grundpastaende/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar