You call this a sandwich?
YOU would be mad too if you were served this.
A man has shamed an airport after he forked out his hard-earned dough for a hearty breakfast, only to end up gobsmacked.
He shared the photo of the stingy “bacon and egg roll” on Reddit, which contained what could be the world’s smallest portions inside a seemingly unbuttered lump of bread.
The
Reddit user — who goes by the handle “Spambox” — claims to have paid
£3.20 ($6.50), for the sad-looking meal at the popular cafe brand EAT at
Edinburgh Airport in Scotland.
“I never asked for a refund as I figured it must be overpriced s*** cause it’s an airport,” he wrote.
“The part that made it worse was that they told me to take a seat
and they’d bring it over. The only empty table was clearly empty because
it hadn’t been cleaned for what appeared to be weeks and then after 15
minutes I had to go back and ask where my roll was which they had
totally forgot about.”
Commenters quickly pointed out the funny side of his misfortune, with one saying: “What are they using, hummingbird eggs?”
An airport spokesperson has since issued an apology, telling The Scotsman:
“We work closely with all of our food and beverage providers to ensure
we offer customers the best choice of refreshments and service.
“Sadly
on this occasion we fell below the mark and offer our apologies to this
customer. Clearly this is not the service we should be providing and we
will be addressing this complaint with EAT.”
Källa: http://www.news.com.au/travel/travel-updates/bacongate-is-this-the-worst-sandwich-ever/story-e6frfq80-1227425037497
Ref: Torftig flygplatsmacka sprids i sociala medier (Expressen)
--------------------------------------
- Ett ord i rättan tid. Man är "terminaliserad" när man väl lyft, och tvingas inhandla framförallt drycker, pga den svartlistning vätska har fått av säkerhetsskäl. Rövarpriser, ofta taffligt och smaklöst, bra att problemet lyfts. Men... detta kommer sannolikt inte att leda nånvart, flygbranschen är mästerliga på att leverera dålig service, avgångs- och väntetider ökar stadigt, bagagehanteringen ("stenkrossen") blir alltmer usel och opålitlig, kabinservicen likaså, jag upplever detta kontinuerligt, eftersom jag ofta flyger runtom i världen.
Två bolag som skrutit med sin förträfflighet (litar nån på "Bewt practice"-undersökningar ang flygbolag?) är Qatar Airways och Turkish Airlines. Båda har blivit allt sämre, och råkar man ut för en störning, t ex en kraftig försening, med en eller flera mellanlandningar framför sig, så måste vara utrustad med järnnerver, och rejäla armbågar samt oerhört tålamod. Jag upplever att dom stora bolagen är sämst, framförallt asiastiska, Europas är graden bättre.
fredag 3 juli 2015
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar