söndag 31 augusti 2014

VILKEN HISTORISK POLITIKER ÄR DU mest lik?


Gör SvD:s test, en kul övning. 


Mitt resultat, som jag faktiskt uppskattar mycket, inkl att jag minst liknade mp:s Åsa Domeij. Som tur är, jag tycker genuint illa om grönmögelkommunisterna, Sveriges sjukaste fantasiparti. Och jag gillar Ian Wachtmeister skarpt, han vågar stå för sin åsikt, och tvekar inte att dela den offentligt.



Nedan avbildade skitstövel har jag däremot ingen fördragsamhet med. Namnet är Bert Karlsson, Skara-mogulen, som delade framgången när Ian drog igång Ny demokrati. Nu är han Absurdistans störste förläggningsentreprenör, att ta hand om allt slödder som Reinfeldt/7-pk låter välla in i Sverige. Med god intjäning, inom ett område han tog avstånd från tidigare. En man utan moral och resning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar